Centrum Pomocy 24/7 Poniżej możesz przeszukać bazę wiedzy.

REJESTRACJA – okna w formularzu rejestracyjnym są nieaktywne w moim komputerze?

Witam serdecznie i dziekujemy za pytanie.

Jeśli dokonujesz rejestracji i okna w formularzu rejestracyjnym są nieaktywne, to proponujemy zadbaj o komputer, w sposób poniższy:

Aby dokonać REJESTACJI, podjąc imię i email, trzeba mieć włączoną obsługę Java w przeglądarce Twojego komputera. W większości komputerów to już jest włączone. Java to język używany na stronach www, nie jest Ci potrzebna jego znajomość. Gdyby tego nie było, aby włączyć obsługę Java z poziomu interfejsu przeglądarki, postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w linku: tutaj >>>

Drugi powód to po prostu się nie załadowało wszystko z powodu wolnego łącza internetowego.

z miłością i pasją,

Zespół Coaching Institute